موضع ضعیف دولت لبنان برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 07 خرداد 1405 - 20:52
دولت لبنان بدون موضع‌گیری قاطع برای مقابله با تجاوز اسرائیل بر خروج نیروهای اشغالگر از خاک لبنان تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «نواف سلام» نخست وزیر لبنان تاکید کرد: هیچ چیز حملات مداوم به مناطق صور و نبطیه و تخریب بناهای تاریخی آنها را توجیه نمی‌کند.

او بدون تصمیمی قاطع علیه تجاوز سنگین صهیونیست ها به جنوب لبنان افزود: آنچه در جریان است، ما را به پایبندی هرچه بیشتر به آتش‌بس، تلاش برای عقب‌نشینی [نیروهای] اسرائیلی و گسترش حاکمیت دولت مصمم‌تر می‌کند.

نواف سلام حمایت کشورهای عربی و بین المللی را  تنها راه مقابله با صهیونیست ها می داند و در این باره می‌گوید: ما همچنان به بسیج تمام حمایت‌های عربی و بین‌المللی برای دستیابی به آتش‌بس، عقب‌نشینی اسرائیل و گسترش حاکمیت دولت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 

 

 

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.