رئیس کمیسیون امنیت ملی: ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند

اقتصادنیوز جمعه 08 خرداد 1405 - 14:29
اقتصادنیوز:ابراهیم عزیزی اظهار کرد: آمریکا باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، در غیر این صورت موفقیتی در مذاکرات حاصل نخواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ریانووستی اظهار کرد: اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند، مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود می‌آید.

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با ریانووستی اظهار کرد: آمریکا باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، در غیر این صورت موفقیتی در مذاکرات حاصل نخواهد شد.

وی افزود: آمریکا همواره بدعهدی‌ کرده است؛ مسبب شرایط امروز خود آمریکایی‌ها هستند؛ آنچه امروز جمهوری ایران دنبال می‌کند، مدیریت هوشمند تنگه هرمز است.

ابراهیم عزیزی ادامه داد: اعمال کنترل و ترتیبات ایران در تنگه هرمز ماهیت دائمی دارد و بی تردید مقطعی نیست؛ایران قصد ندارد اورانیوم غنی شده خود را به کشور ثالث و یا میانجی منتقل کند،مشخص نیست این نوع فکرها از کجا به وجود می‌آید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.