پیشنهاد جدید کیهان درباره تنگه هرمز/ اگر بگوییم از یک گنج ۱۰ تریلیون دلاری برخوردار خواهیم شد اغراق نکرده‌ایم

اقتصادنیوز شنبه 09 خرداد 1405 - 09:37
اقتصادنیوز: کیهان با پیشنهادی برای دریافت عوارض از فیبرهای نوری کف تنگه هرمز نوشت: اگر بگوییم از یک گنج ۱۰ تریلیون دلاری در کف تنگه هرمز برخوردار خواهیم شد اغراق نکرده‌ایم.

به گزارش اقتصادنیوز، کسهان نوشت: پس از اعمال مدیریت روی تنگه هرمز، ایران با استناد به حاکمیت مطلق بر بستر و زیربستر دریای سرزمینی خود (مطابق کنوانسیون ۱۹۸۲ حقوق دریاها)، می‌تواند تمامی کابل‌های فیبرنوری عبوری از این آبراه را مشمول مجوز نظارت و عوارض حاکمیتی اعلام کند.

اگر بگوییم از یک گنج ۱۰ تریلیون دلاری در کف تنگه هرمز برخوردار خواهیم شد اغراق نکرده‌ایم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.