طالبان: خدمت به مهاجرین مسئولیت مشترک همه نهادها است

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 10 خرداد 1405 - 13:41
وزیر مهاجرین حکومت طالبان تأکید کرد همه نهادهای حکومتی باید به مشکلات مهاجرین رسیدگی کنند.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمد عبدالکبیر»، وزیر مهاجرین حکومت طالبان در دیدار با شماری از اعضای کابینه، مسئولان حکومتی، والی‌ها، فرماندهان، شخصیت‌های سیاسی و بزرگان قومی، بر اهمیت وحدت، هماهنگی و همکاری مشترک میان نهادهای حکومتی و مردم تأکید کرد.

بر اساس اطلاعیه وزارت مهاجرین حکومت طالبان، در این دیدار پیرامون وضعیت مهاجران بازگشته، تقویت هماهنگی میان ادارات حکومتی و چگونگی رسیدگی به مشکلات شهروندان بازگشته به کشور گفتگو شد.

عبدالکبیر خدمت به مهاجران و بازگشت‌کنندگان را مسئولیت مشترک تمامی نهادهای حکومتی عنوان کرد و بر گسترش همکاری و تعامل میان مردم و دستگاه‌های حکومتی تأکید نمود.

اطلاعیه افزود شرکت‌کنندگان این نشست از تلاش‌های هیئت حاکمه، به‌ویژه وزارت مهاجرین در راستای رسیدگی به مشکلات مهاجران و فراهم‌سازی تسهیلات برای بازگشت‌کنندگان، قدردانی کردند.

انتهای پیام/.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.