وزیر نیرو:تولید برق ۵ هزار مگاوات افزایش یافته است

خبرگزاری میزان دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:18
وزیر نیرو‌ضمن تاکید بر این که روزانه در حال افزایش نیروگاه هستیم گفت: تولید برق نسبت به سال گذشته ۵ هزار مگاوات افزایش یافته است.
خبرگزاری میزان -

عباس علی‌آبادی وزیر نیرو، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی برای پایداری شبکه برق کشور، از جهش قابل‌توجه تولید برق در کشور خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه روند توسعه زیرساخت‌های نیروگاهی به صورت روزانه در جریان است، اعلام کرد: ما تقریباً به صورت روزانه در حال افزودن ظرفیت‌های جدید نیروگاهی به شبکه سراسری هستیم.

علی‌آبادی با مقایسه وضعیت فعلی با مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: در حال حاضر نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، بین ۴ هزار تا ۵ هزار مگاوات برق بیشتری در کشور تولید می‌شود؛ گامی بلند که در دوره‌های گذشته سابقه نداشته است.

وزیر نیرو در ادامه به مدیریت همزمان سمت تقاضا اشاره کرد و افزود: همان‌طور که با تمام توان در حال افزایش تولید هستیم، به صورت روزانه کاهش مصرف هم داریم.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.