صرفه‌جویی؛ رمز پایداری شبکه توزیع سوخت

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:31
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از مردم درخواست کرد در شرایط کنونی، صرفه‌جویی حتی در حد یک لیتر فرآورده نیز ارزشمند بوده و به پایداری هرچه بیشتر شبکه توزیع سوخت کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، فریدون یاسمی- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران- ضمن تقدیر از همکاری و همدلی در بدنه صنعت نفت اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، همکاری جایگاه‌داران استان تهران و پشتیبانی ناوگان حمل‌ونقل، سوخت‌رسانی به تهران بزرگ و سایر نقاط استان بدون وقفه در حال انجام است.

وی افزود: با پیش‌بینی‌های انجام‌شده پیش از آسیب به انبارهای نفت، ذخیره‌سازی راهبردی فرآورده‌ در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع انجام شده بود و هم‌اکنون نیز تأمین سوخت استان تهران از طریق استان‌های معین و همجوار و همچنین پالایشگاه تهران با قوت ادامه دارد.

رئیس کارگروه تأمین سوخت استان تهران با اشاره به نظارت دقیق و مستمر بر روند توزیع انواع فرآورده‌های نفتی عنوان کرد: ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌ها به سامانه موقعیت‌یاب (جی‌پی‌اس) مجهز شده‌اند تا از هرگونه عرضه خارج از شبکه جلوگیری شود.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، یاسمی همچنین ضمن قدردانی از صبوری و همراهی شهروندان تهرانی در مدیریت مصرف، از مردم درخواست کرد در شرایط کنونی، صرفه‌جویی حتی در حد یک لیتر فرآورده نیز ارزشمند بوده و به پایداری هرچه بیشتر شبکه توزیع سوخت کمک می‌کند. 

مدیر منطقه تهران در پایان گفت: در راستای رفاه حال شهروندان، کاهش زمان انتظار و تسریع در فرآیند دریافت کارت سوخت، سامانه صدور آنی کارت سوخت در نواحی ۱۳‌گانه منطقه تهران راه‌اندازی شده است. 

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.