هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه ضاحیه جنوبی بیروت

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:23
ارتش رژیم صهیونیستی هشدار تخلیه ضاحیه جنوبی بیروت را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) هشدار تخلیه برای ساکنان ضاحیه جنوبی بیروت صادر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد که اگر حزب الله به حملات موشکی خود ادامه دهد اهدافی را در ضاحیه جنوبی بیروت به شدت هدف قرار خواهد داد.

ارتش اشغالگر بیان کرد که در راستای محدود کردن توانایی‌های حزب الله و تشدید حملات خود عمل خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارتش این رژیم در تلاش برای ایجاد راه حل برای تهدید پهپادهای حزب الله است، گفت که رژیم صهیونیستی به حملات خود در سراسر لبنان از ضاحیه جنوبی بیروت تا صور ادامه خواهد داد.

وی ادعا کرد که تسلط بر قلعه الشقیف دارای اهمیت عملیاتی بسیار بالا است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.