ترامپ: هیچ نیرویی به بیروت فرستاده نخواهد شد/ تماس بسیار خوبی با حزب‌الله داشتم

اقتصادنیوز دوشنبه 11 خرداد 1405 - 21:11
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: من تماس بسیار سازنده‌ای با نخست‌وزیر اسرائیل داشتم و هیچ نیرویی به بیروت فرستاده نخواهد شد، و هر نیرویی که در راه باشد، قبلاً بازگردانده شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی تروث سوشال درباره تماس تلفنی خود با نتانیاهو نوشت: من تماس بسیار سازنده‌ای با نخست‌وزیر اسرائیل داشتم و هیچ نیرویی به بیروت فرستاده نخواهد شد، و هر نیرویی که در راه باشد، قبلاً بازگردانده شده است. 

همچنین، از طریق نمایندگان بسیار عالی‌رتبه، تماس بسیار خوبی با حزب‌الله داشتم و آنها موافقت کردند که همه تیراندازی‌ها متوقف شود، به این ترتیب که اسرائیل به آنها حمله نخواهد کرد و آنها نیز به اسرائیل حمله نخواهند کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.