رئیس بنیاد ملی گندمکاران اعلام کرد که ۵۰ درصد از بهای گندم خریداریشده از گندمکاران، طی هفته جاری پرداخت خواهد شد.
یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عطاءالله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندمکاران، امروز دوشنبه اعلام کرد که ۵۰ درصد از بهای گندم خریداریشده از گندمکاران، طی هفته جاری پرداخت خواهد شد.
به گزارش فارس، او افزود: در دو ماه گذشته، دولت ۱.۸ میلیون تن گندم به ارزش ۹۰ هزار میلیارد تومان از گندمکاران خریداری کرده است، اما تاکنون هیچ مبلغی به آنها پرداخت نشده است. این در حالی است که بر اساس قانون خرید تضمینی، پرداخت باید ظرف ۴۸ ساعت انجام میشد.این پول از محل مصوبه ۴۸۰ هزار میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه تامین شده است.
۲۲۳۲۲۵
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.