ادعای ترامپ درباره نتایج گفتگوی تلفنی‌اش با نتانیاهو

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 11 خرداد 1405 - 21:14
رئیس دولت تروریست آمریکا ادعایی درباره نتایج گفتگوی تلفنی خود با نخست وزیر جنایتکار صهیونیست مطرح کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس دولت تروریست آمریکا در پستی در فضای مجازی نوشت: من یک گفتگوی بسیار سازنده و ثمربخش با نخست‌وزیر اسرائیل، بیبی نتانیاهو، داشتم و هیچ نیرویی به سمت بیروت اعزام نخواهد شد. همچنین هر نیرویی که در مسیر حرکت به سوی بیروت بوده است، از پیش بازگردانده شده است.

 ترامپ همچنین ادعا کرد: از طریق نمایندگان عالی‌رتبه، گفت‌وگوی بسیار خوبی با حزب‌الله داشتم و آنها موافقت کردند که تمام تیراندازی‌ها و درگیری‌های مسلحانه متوقف شود؛ به این معنا که اسرائیل به آنها حمله نخواهد کرد و آنها نیز به اسرائیل حمله نخواهند کرد.

 این ادعای رئیس دولت تروریست آمریکا از سوی حزب الله لبنان تا این لحظه تایید نشده است. همچنین ترامپ درباره ضرورت عقب‌نشینی رژیم اشغالگر صهیونیستی از مناطق اشغال شده در لبنان سخنی نگفته است.

انتهای پیام/

 

 

 

ادعای ترامپ: نگران افزایش قیمت نفت نیستم

🔹ترامپ در گفتگو با ان‌بی‌سی مدعی شد که حتی اگر بسته شدن تنگه هرمز ادامه یابد، نگران افزایش قیمت نفت نیست.

🔹او مدعی شد که نگران پایان مذاکرات با ایران هم نیست.

🔹این در حالی است که ترامپ شبانه روز درباره ادامه مذاکره با ایران در فضای مجازی پست منتشر می‌کند و مقامات این کشور نیز درباره افزایش بهای نفت و کمبود ذخایر هشدار می‌دهند.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.