ادعای ترامپ: اسرائیل دیگر به لبنان حمله نخواهد کرد/ اسرائیل: عملیات ارتش در لبنان همچنان ادامه دارد

عصر ایران دوشنبه 11 خرداد 1405 - 23:31
از طریق نمایندگان عالی‌رتبه، گفت‌وگوی بسیار خوبی با حزب‌الله داشتم و آنها موافقت کردند که تمام تیراندازی‌ها و درگیری‌های مسلحانه متوقف شود؛ به این معنا که اسرائیل به آنها حمله نخواهد کرد و آنها نیز به اسرائیل حمله نخواهند کرد.
رئیس جمهور آمریکا ادعایی درباره نتایج گفتگوی تلفنی خود با نخست وزیر جنایتکار صهیونیست مطرح کرد.
 
به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پستی در فضای مجازی نوشت: من یک گفتگوی بسیار سازنده و ثمربخش با نخست‌وزیر اسرائیل، بیبی نتانیاهو، داشتم و هیچ نیرویی به سمت بیروت اعزام نخواهد شد. همچنین هر نیرویی که در مسیر حرکت به سوی بیروت بوده است، از پیش بازگردانده شده است.
 
 ترامپ همچنین ادعا کرد: از طریق نمایندگان عالی‌رتبه، گفت‌وگوی بسیار خوبی با حزب‌الله داشتم و آنها موافقت کردند که تمام تیراندازی‌ها و درگیری‌های مسلحانه متوقف شود؛ به این معنا که اسرائیل به آنها حمله نخواهد کرد و آنها نیز به اسرائیل حمله نخواهند کرد.
 
 

وزیر جنگ صهیونیست‌ها: در لبنان در وضعیت آتش‌بس نیستیم

 
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تجاوزات این رژیم در لبنان ادامه دارد، ادعا کرد: «اسراییل در لبنان در وضعیت آتش بس قرار ندارد».
 
به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر حملات حزب ‌الله به اراضی اشغالی متوقف نشود، ارتش این رژیم ضاحیه بیروت را هدف قرار خواهد داد.
 
کاتس مدعی شد: اسرائیل در لبنان در وضعیت آتش‌بس قرار ندارد و عملیات ارتش این رژیم در لبنان همچنان ادامه دارد.
 
او افزود: عملیات نظامی اسرائیل در لبنان، از جمله تخریب خانه‌ها، ادامه خواهد یافت.
 
 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.