وزیر جنگ صهیونیست‌ها: در لبنان در وضعیت آتش‌بس نیستیم

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 01:00
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تجاوزات این رژیم در لبنان ادامه دارد، ادعا کرد: «اسراییل در لبنان در وضعیت آتش بس قرار ندارد».

به گزارش خبرآنلاین، «یسرائیل کاتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر حملات حزب ‌الله به اراضی اشغالی متوقف نشود، ارتش این رژیم ضاحیه بیروت را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش ایسنا، کاتس مدعی شد: اسرائیل در لبنان در وضعیت آتش‌بس قرار ندارد و عملیات ارتش این رژیم در لبنان همچنان ادامه دارد.

او افزود: عملیات نظامی اسرائیل در لبنان، از جمله تخریب خانه‌ها، ادامه خواهد یافت.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش اعلام کرد تماس تلفنی خوبی با بنیامین نتانیاهو داشته و نخست ‌وزیر رژیم صهیونیستی به او اطمینان داده که هیچ نیرویی را به بیروت اعزام نخواهد کرد و نیروهایی که در مسیر بودند، بازگردانده شده‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: اسرائیل به حزب ‌الله حمله نخواهد کرد و حزب‌ الله نیز به اسرائیل حمله نمی‌کند و از دستیابی به توافق آتش‌بس در لبنان خبر داد.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.