تداوم حملات اسرائیل به جنوب لبنان/ وزیر جنگ نتانیاهو: به جنگ افروزی ادامه می دهیم/ گوترش: حضور سازمان ملل در لبنان ضروری است

اقتصادنیوز سه شنبه 12 خرداد 1405 - 06:41
اقتصادنیوز: در همین راستا، منابع خبری از حملات جدید جنگنده‌های صهیونیستی به شهرک «السلطانیه» در شهرستان بنت جبیل خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، با وجود کاهش نسبی در شدت حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، گزارش‌های میدانی از تداوم تجاوزات این رژیم و هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی حکایت دارد.

در همین راستا، منابع خبری از حملات جدید جنگنده‌های صهیونیستی به شهرک «السلطانیه» در شهرستان بنت جبیل خبر دادند. 

 در شهرستان صیدا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک «المروانیه» برای دومین بار هدف حمله هوایی قرار گرفته است. پیش از این، مناطق «المروانیه» و «الحوش» شاهد تجاوزات هوایی مشابهی بودند.

این حملات نشان می‌دهد که با وجود فروکش کردن نسبی موج گسترده حملات، رژیم صهیونیستی همچنان به نقض حریم هوایی و هدف قرار دادن مناطق جنوب لبنان ادامه می‌دهد.

تاکید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ افروزی در لبنان

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که تا رسیدن به اهداف مورد نظر و به زعم خود تامین امنیت شهرک نشینان به جنگ افروزی در لبنان ادامه می‌دهد.

تاکید گوترش بر تداوم حضور سازمان ملل در لبنان

از سوی دیگر، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد: تداوم حضور یک نیروی وابسته به سازمان ملل در لبنان، پس از پایان مأموریت "یونیفیل" ضروری است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید