فصل دوم «کلانتری ۱۱» ساخته می‌شود

خبرآنلاین سه شنبه 12 خرداد 1405 - 19:01
نگارش فصل دوم سریال «کلانتری ۱۱» محصول خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ (آرمان) آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، نگارش فصل دوم سریال تلویزیونی «کلانتری ۱۱» به سرپرستی محسن جهانی و با پژوهش محمد همتی آغاز شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، پس از پایان مراحل نگارش فیلمنامه، فرایند پیش‌تولید این اثر برای آغاز ساخت فصل جدید کلید خواهد خورد.

فصل اول سریال «کلانتری ۱۱» محصول خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ (آرمان)، با تهیه‌کنندگی مشترک مجتبی احسانی و هاشم مسعودی و کارگردانی محمد اسفندیاری و امین شجاعی روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.