برگزاری جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در گمرک

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 21:07
تهران- ایرنا- جلسه کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در گمرک با حضور فرود عسگری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران برگزار شد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از روابط عمومی گمرک ایران، در این جلسه اعضای کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی گمرک در خصوص مصوبات قبلی کمیته و روند اجرایی شدن آن بحث و تبادل نظر کردند.

این گزارش می‌افزاید: هر یک از اعضای کمیته در حوزه فعالیت خود، گزارشی از اقدامات و عملکرد گمرکات اجرایی به ویژه در ایام جنگ تحمیلی سوم و تداوم خدمات‌رسانی با هدف تسهیل بیشتر در مبادلات تجاری ارائه دادند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.