حمله هوایی و موکشی به پایگاههای آمریکا در کویت/ پدافند فعال شد/ آژیرهای خطر به صدا درآمد

اقتصادنیوز چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 06:30
اقتصادنیوز: در پی شلیک چند موشک بالستیک و پهپاد به سمت اهداف آمریکایی در کویت، آژیرهای هشدار در این کشور به صدا در آمدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ارتش کویت بامداد امروز (چهارشنبه) از حمله موشکی و پهپادی به این کشور خبر داد و مدعی مقابله پدافندی با پرتابه‌ها شد.

طبق ویدئوهای منتشر شده، آژیرهای هشدار در بخش‌هایی از کویت به صدا در آمده و پدافند مستقر در پایگاه‌های آمریکا فعال شده‌اند.

همچنین انفجارهایی در شهر «السره» در جنوب کویت و همچنین پایگاه هوایی علی السالم محل استقرار نظامیان آمریکایی رخ داده است. گفته می‌شود پایگاه «عریفجان» در جنوب کویت نیز هدف قرار گرفته است.

صبح روز دوشنبه نیز ارتش کویت از حمله موشکی و پهپادی خبر داده بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.