بببنید؛ اکبر عبدی قول ساخت اخراجی‌های جدید را از ده‌نمکی گرفت

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 12:31
ده‌نمکی ویدیویی از اکبر عبدی در بیمارستان منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته، سه‌شنبه‌شب، مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و تئاتر ایران، با انتشار ویدیویی از اکبر عبدی در بیمارستان، خبر از بهبودی حال بازیگر پیشکسوت سینمای ایران داد.

.

اکبر عبدی نیز با آرزوی سلامتی برای همه دعا کرد و گفت: ظلم ریشه‌کن شود.

عبدی در پاسخ به ده‌نمکی درباره اینکه بعد از مرخصی از بیمارستان چه‌کاری را با هم شروع کنند، گفت؛ "قول اخراجی‌های4 را به مردم داده بودی."، ده‌نمکی نیز به‌شوخی به او گفت؛ "با شریفی‌نیا یا بی شریفی‌نیا؟"، که عبدی نیز به‌طنز جواب داد؛ "او هم باید باشد، شریفی‌نیا فامیل ما هم هست نمی‌شود کنارش گذاشت."

انتهای پیام/+

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.