تماس وزیران خارجه قطر و عربستان درباره حمایت از کاهش تنش منطقه‌ای

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 15:01
وزیران خارجه قطر و عربستان در جریان گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر در خصوص تحولات منطقه از جمله میانجی‌گری پاکستان میان تهران و واشنگتن به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش ایسنا، «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی»، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان به‌صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.  

بر اساس گزارش خبرگزاری قطر «قنا»، دو طرف در جریان این تماس تلفنی هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجی‌گری‌ها با هدف کاهش تنش و تقویت امنیت و ثبات در منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر خارجه قطر  همچنین بر لزوم تعامل تمامی طرف‌ها با میانجی‌گری کنونی برای حل بحران از طریق روش‌های مسالمت‌آمیز تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.