ببینید| پرمصرف‌ها در اولویت محدودسازی احتمالی برق

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 13 خرداد 1405 - 16:32
درحالی‌که کنتورهای هوشمند برق برای مشترکان بسیار پرمصرف نصب شده، آن‌ها در اولویت محدودسازی در صورت نیاز هستند.

عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشتریان توانیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: کلا مشترکان پله بالای ما مجهز به کنترل هوشمند هستند.

وی افزود: تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده به 7 میلیون کنتور رسیده و درحالی که مشترکان در پله آخر که بالای 2.5 برابر الگو مصرف برق دارند، کمتر از 700 هزار مشترک هستند و تمامی اینها تحت پوشش کنتورهای هوشمند قرار دارند.

.

یاقوتی با بیان اینکه "ما انتظارمان این است که با اجرای درست برنامه‌ها، اتفاقات محدودیت‌های برقی تا حد ممکن رخ ندهد"، گفت: در صورت محدودیت‌ها در زمان پیک، محدودیت برق با اولویت انجام می‌شود، به‌طوری که پرمصرف‌ها در اولویت محدودسازی هستند.

وی ادامه داد: بحث اصلاح مصرف برق پرمصرف‌ها، به‌طور کلی هم در بخش خانگی، هم کشاورزی و هم سایر بخش‌ها در حال پیگیری است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.