اتابک وارد بیشکک شد

ایرنا پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 13:03
تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور شرکت در اجلاس وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای، وارد بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت در رأس هیاتی برای حضو در اجلاس وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای وارد فرودگاه بین‌المللی بیشکک شد و مورد استقبال غلامحسین یادگاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان و مدربیک تومانوف معاون وزیر اقتصاد و تجارت جمهوری قرقیزستان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، حضور در آیین گشایش نمایشگاه بین‌المللی صنعت و تجارت با مشارکت وزیران صنعت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دیدار و گفت‌وگو با رئیس کابینه وزیران جمهوری قرقیزستان، وزیر صنعت و تجارت این کشور و همچنین رایزنی با وزرای صنعت کشورهای عضو از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به قرقیزستان است.

اتابک همچنین در نشست اصلی وزیران صنعت سازمان همکاری شانگهای که در استان ایسیک‌کول قرقیزستان برگزار می‌شود، حضور یافته و به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. این اجلاس با هدف توسعه همکاری‌های صنعتی، تجاری و سرمایه‌گذاری میان کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای برگزار می‌شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.