یک جدایی غیرمنتظره برای بهروز عطایی

ورزش سه جمعه 15 خرداد 1405 - 14:48
سیامک مرندی از تیم فولاد سیرجان ایرانیان خداحافظی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک مرندی لیبرو چهل ساله و سابق تیم ملی والیبال ایران با انتشار استوری در فضای مجازی ضمن تشکر از هواداران و مدیران و کادرفنی باشگاه از این تیم خداحافظی کرد.

مرندی در استوری خود در اینستاگرام نوشت:

وظیفه خودم می‌دانم تشکر ویژه کنم از مدیریت محترم باشگاه بزرگ تیم فولاد سیرجان ایرانیان، کادر کار بلد و حرفه‌ای و تمامی بازیکنان با غیرت و با تعصب که توی چهار سال گذشته کنار همدیگه تونستیم افتخارات زیادی در باشگاه‌های ایران و آسیا و جهان کسب کنیم، امیدوارم مثل همیشه موفق پیروز باشین، خداحافظ باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان.

2457568

سیامک مرندی با تیم فولاد سیرجان ایرانیان دو قهرمانی لیگ، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی آسیا، یک قهرمانی جام حذفی و یک سومی جهان را کسب کرد. کارنامه‌ای درخشان که نام او را در تاریخ باشگاه فولاد سیرجان ماندگار خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.