به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار چادرملو یزد مقابل گلگهر سیرجان در بازی نهایی تورنمنت سه جانبه برای تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲ گفت: این تورنمنت با تصمیم مسئولان هیئت رئیسه فدراسیون در حال برگزاری است. مخالف برگزاری این مسابقات بودیم ولی مجبور به تمکین شدیم. بعد از دیدار قبلی که پس از ۱۱۷ روز بیتمرینی بازی کردیم، ۷ بازیکن ما مصدوم شدهاند و نمیدانم برای دیدار فردا چه ترکیبی را باید انتخاب کنم. شاید تعداد بازیکنان ما برای دیدار با گلگهر به حد نصاب نرسد.
وی افزود: برداشتهایی از سوی اهالی استان یزد شده که برخی دوست ندارند چادرملو آسیایی شود. نمیدانم چه منطقی پشت تصمیمات وجود دارد. ابلاغیه سریع برای برگزاری مسابقه و فاصله بین دو دیدار از جمله این اتفاقات است. سهمیه سوم متعلق به تیم بزرگ سپاهان بوده و به خاطر شرایطی که بوجود آمد، تیم بعدی جایگزین شود. از حیدر بهاروند تشکر میکنیم چون دوست داشت لیگ برگزار شود ولی شرایط مهیا نشد. قرار بود تیم سوم برای لیگ قهرمانان آسیا ۲ برود و همه تمکین کنند. یکسری از باشگاهها اصرار داشتند این مسابقات برای جام حذفی است، ولی اینطور نبود و قرار بود به جای تیم سپاهان یک تیم دیگر برود. بنابراین، تصمیم گرفتند مسیر دیگری بروند و این تورنمنت برگزار شد.
سرمربی چادرملوی اردکان خاطرنشان کرد: معترض بودیم چون معدل امتیازیمان بیشتر بود. خیلی جالب است تیمی که یک بازی بیشتر از ما داشت، به میدان نرفت و ما و پرسپولیس بازی کردیم. خیلیها دوست ندارند تیم چادرملو در سال دوم حضورش در لیگ برتر آسیایی شود. خواهش میکنم امید یک استان و اهالی نجیب شهر اردکان را ناامید نکنند و احترام قائل شوند. بابت احترام به فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج که میدیدم چقدر نسبت به برگزاری لیگ و حقوق تیمها حساس هستند، در این تورنمنت شرکت کردیم، ولی فردا باید در شرایط نابرابر و ناعدالتی بازی کنیم.
اخباری درباره بحث کسب سهمیه آسیایی و تقویت تیمش عنوان کرد: بعد از کسب سهمیه آسیایی برنامهریزی میکنیم. مدیران توانمندی در چادرملو هستند و قطعا به فکر خواهند بود.
وی در رابطه با فضایی که برای برگزاری تورنمنت سه جانبه به وجود آمد، گفت: این برنامهریزی توسط هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال انجام شد و ما فقط میتوانیم تمکین کنیم. پس از نامه رسمی سازمان لیگ به برگزاری بازی تمکین کردیم. سازمان لیگ تقصیری ندارد و باید ابلاغیه را اجرایی کنند. شرایط جالبی نداریم، چرا که بازیکنان ما بدون تمرین ۱۲۰ دقیقه مقابل پرسپولیس بازی کردند. برای من مهم است که بازی فردا را به سلامت بگذرانیم. از بازیکنانم تشکر میکنم که برخی از آنها بدون قرارداد برابر پرسپولیس به میدان رفتند و حتی مصدوم شدند.
سرمربی چادرملو در واکنش به تحسین نمایش تیمش برابر پرسپولیس از سوی پیمان حدادی مدیرعامل پرسپولیس گفت: دو روز که چه عرض کنم، شاید قبل از مسابقه رسیدیم. ایام عزاداری بود و تلاش زیادی کردیم بازیکنان را دور هم جمع کنیم. فوتبال است دیگر، شاید اگر گل دوم را دریافت کرده بودیم اتفاق دیگری میافتد. چهار بازیکن ما برای اولین بار بازی میکردند. چیزی نیست که رزومه سازی و مظلوم نمایی کنم. غیرت بازیکنان بود که برنده شدیم، شاید خواست خدا بود که یکسری چیزها را نشان دهد.
اخباری یادآور شد: مدیریت باشگاه پرسپولیس واقعا تلاش کرد که به اینجا رسید. خیلی مبهم بود که چطور تیم ششم وارد این مسابقات شد. به نظرم، مدیران پرسپولیس باعث شدند تیمی که ششم بود وارد این تورنمنت شود. پرسپولیس تیم بزرگی است و با یک شکست کوچک نمیشود و حتما با تدابیری که میشود، برای فصل آینده شرایط خوبی پیدا خواهند کرد. نام پرسپولیس عظمت دارد اما چون تیم ما در بیتمرینی برنده شد یکسری کدورتها بین پرسپولیسیها بوجود آمد.
۲۵۸۲۵۸











