امکان استفاده از ۱۰۰ درصد سهمیه ارزی تولیدی فصل بهار وزارت صمت

خبرگزاری مهر شنبه 16 خرداد 1405 - 08:43
امکان استفاده متقاضیان از ۱۰۰ درصد سهمیه‌ تولیدی سال ۱۴۰۵ (میانگین سهمیه بهار در سال های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ این حوزه‌) در سامانه جامع تجارت انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه پیشین در خصوص «نحوه فعالسازی سهمیه‌های ارزی واردات برای فصل بهار سال ۱۴۰۵» به استحضار می‌رساند که اقدامات لازم برای استفاده متقاضیان از ۱۰۰ درصد سهمیه‌ تولیدی سال ۱۴۰۵ (میانگین سهمیه بهار در سال های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ این حوزه‌) در سامانه جامع تجارت انجام شده است.

پاسخ درخواست‌های مجوز سهمیه، به صورت خودکار صادر شده و نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.