شهادت سرتیپ ارتش لبنان در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو

خبرگزاری تسنیم شنبه 16 خرداد 1405 - 10:26
یک منبع امنیتی اعلام کرد در حمله پهپادی رژیم اسرائیل به یک خودرو یک سرتیپ ارتش لبنان به شهادت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش لبنان امروز شنبه اعلام کرد که تعدادی از سربازان ارتش، از جمله یک افسر، در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در جاده خردلی-نبطیه به شهادت رسیدند.

شبکه خبری الجزیره به نقل از یک امنیتی گزارش داد که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در جاده خردلی - نبطیه در جنوب لبنان یک سرتیپ ارتش به همراه یک سرباز به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی با نقض مداوم آتش‌بس هممچنان به جنایات خود علیه لبنان و مردم آن ادامه می‌دهد. ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی شب گذشته در ادامه جنایات خود یک مدرسه را در شهر «حاصبیا» در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

منابع محلی نیز صبح امروز از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جاده «کفرتبنیت الجرمق» در شهرستان «النبطیه» در جنوب لبنان خبر دادند.

وزارت بهداشت لبنان امروز شنبه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان از دوم مارس (11 اسفند) تاکنون به 3558 نفر و تعداد زخمی‌ها نیز به 10 هزارو 870 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.