تعامل یگان حفاظت سازمان امور اراضی و قوه قضاییه تقویت می‌شود

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 09:01
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور در نشست با فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه بر ضرورت ایجاد ارتباط مستمر و گفتگوی سازنده میان دو مجموعه برای حفاظت از اراضی کشاورزی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل افشاری‌اقدم، فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور در نشست با فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه بر ضرورت ایجاد ارتباط مستمر و گفتگوی سازنده میان دو مجموعه برای حفاظت از اراضی کشاورزی تأکید کرد.

وی در این نشست که با هدف آشنایی با ظرفیت‌های دو مجموعه و بررسی زمینه‌های همکاری و تعاملات مشترک برگزار شد، با تأکید بر اهمیت ویژه‌ حفظ کاربری اراضی کشاورزی اظهار کرد: صیانت از این زمین‌های با ارزش نیازمند هماهنگی دقیق و ارتباط مستمر میان یگان حفاظت سازمان امور اراضی و یگان حفاظت قوه قضاییه است.

در ادامه این دیدار سرهنگ امیری، فرمانده یگان حفاظت قوه قضاییه، با اشاره به اهمیت شناخت متقابل ظرفیت‌ها، آمادگی این یگان را برای ادامه رایزنی‌ها و همکاری‌های سازنده در چارچوب وظایف و مأموریت‌های قانونی اعلام کرد.

در پایان این نشست، طرفین بر اهمیت تقویت ارتباطات سازمانی، برگزاری جلسات مشترک منظم و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در مسیر صیانت از اراضی کشور و اجرای دقیق قوانین تأکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.