ادامه تحصن معلمان مکزیکی در مرکز پایتخت

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 17 خرداد 1405 - 09:14
معلمان در تحصن خود در پایتخت مکزیک خواهان افزایش 100 درصدی حقوق شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای «هماهنگ‌کننده ملی کارکنان آموزش و پرورش» مکزیک (CNTE) به اعتراضات خود در مرکز مکزیکوسیتی ادامه داده و اردوگاه اعتراضی خود را در خیابان‌های اطراف میدان اصلی زوکالو برپا نگه داشته‌اند.

.

 

معترضان خواستار دیدار مستقیم با کلودیا شینباوم، رئیس جمهور مکزیک افزایش 100 درصدی حقوق، لغو قانون بازنشستگی مصوب 2007 و اجرای مجموعه‌ای از مطالبات صنفی دیگر هستند.

این تجمعات که عمدتاً در مرکز مکزیکوسیتی برگزار می‌شود، موجب اختلال در تردد و ترافیک بخش‌هایی از پایتخت مکزیک شده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.