اعتبار تشکل‌های کارگری و کارفرمایی تا پایان شهریور تمدید شد

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 10:01
معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید اعتبار تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و کانون‌های کارگران بازنشسته تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و شرایط برگزاری مجامع عمومی این تشکل‌ها را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه با اشاره به شرایط ویژه کشور، مقرر شده است اعتبار تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و کانون‌های کارگران بازنشسته تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شود.

همچنین در صورت درخواست متقاضیان، مدارک ثبتی مسئولان این تشکل‌ها متناسب با نوع تشکل صادر خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، از تاریخ صدور نامه، برگزاری مجامع عمومی حضوری تشکل‌های مذکور در سطح استان‌ها، پس از هماهنگی و اخذ تأییدیه مراجع ذی‌ربط، بلامانع خواهد بود.

معاونت روابط کار هدف از این تصمیم را تسهیل امور اجرایی تشکل‌ها و حفظ استمرار فعالیت‌های قانونی آنها در شرایط موجود عنوان کرده است.

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.