تیراندازی در سرزمین‌های اشغالی؛ یک شهرک‌نشین صهیونیست کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند

الف یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:20
منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که امروز یکشنبه در جریان تیراندازی در مناطقی در داخل سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ میلادی، دست کم یک شهرک نشین کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تیراندازی در چهار منطقه «کوخاف یائیر، تسور یتسحاق، تسور ناتان و سلعیت» رخ داد.

به گفته این شبکه، در جریان تیراندازی از داخل یک خودرو در پمپ بنزین منطقه کوخاف یائیر و تیراندازی در منطقه تسور یتسحاق، یک شهرک نشین صهیونیست کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند. حال یکی از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

براساس اعلام رسانه های رژیم اسرائیل، خودوری یاد شده پس از تیراندازی از محل فرار کرد و نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل به دنبال یافتن آن هستند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نفر از عاملان تیراندازی در پمپ بنزین، هدف قرار گرفت و دیگری تحت تعقیب است.

پس از تیراندازی، آژیر خطر در منطقه تسور یتسحاق از بیم نفوذ عوامل مسلح به صدا درآمد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل مدعی شد که انگیزه تیراندازی قومی و عامل تیراندازی از منطقه الطیبه واقع در سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ بوده و خودروی بکار رفته در عملیات، پلاک «اسرائیلی» داشته است.

این درحالی است که برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انگیزه قومی عملیات تیراندازی، گروههای مقاومت از جمله حماس و کمیته های مقاومت و جنبش مجاهدین فلسطین، این عملیات را کار دلاورانه مبارزان فلسطینی در داخل سرزمین های اشغالی سال ۱۹۴۸ میلادی دانستند و آن را تبریک گفتند.

گروههای مقاومت فلسطین تاکید کردند که این عملیات، پاسخ طبیعی و مشروع به جنایت های نسل کشی رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری و ملت لبنان است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.