عملیات زمینی ارتش اسرائیل در لبنان

خبرآنلاین یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:23
ارتش رژیم صهیونیستی عملیات زمینی را در اطراف شهر النبطیه در جنوب لبنان آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وبگاه واللا به نقل از منابع گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی عملیات زمینی محدودی را در اطراف شهر النبطیه در جنوب لبنان آغاز کرد. حمله به النبطیه بر تمام منطقه بین اللیطانی و الزهرانی در جنوب لبنان تأثیر خواهد گذاشت.

به روایت ایسنا؛ این وبگاه ادعا کرد که فرمانده فرماندهی شمالی در حال تلاش برای نابودی زیرساخت‌های نظامی حزب‌الله در منطقه النبطیه است.

این وبگاه مدعی شد النبطیه برای حزب‌الله ارزش استراتژیک و نمادین دارد. نهاد نظامی رژیم صهیونیستی معتقد است سقوط النبطیه، که یکی از دژهای اصلی حزب‌الله در لبنان محسوب می‌شود، ضربه قابل توجهی خواهد بود، به ویژه با توجه به مصونیت فعلی که بیروت از جانب آمریکایی‌ها برخوردار است.

از سوی دیگر، منابع از شلیک موشک‌هایی از جنوب لبنان به سمت الجلیل علیا خبر دادند.

منابع عبری گزارش دادند آژیرهای هشدار در این منطقه در پی حملات موشکی به صدا درآمد.

همچنین در پی نفوذ پهپاد از لبنان آژیرهای هشدار در متولا و مسگاو عام به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی با وجود توافق آتش‌بس همچنان به حملات خود علیه لبنان ادامه می‌دهد. در مقابل مقاومت لبنان به این حملات پاسخ می‌دهد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.