۴۱ همت وجوه گندم در دو مرحله پرداخت شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:34
دومین مرحله واریز مطالبات گندم‌کاران به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان (همت) توسط بانک عامل انجام شد و مجموع مبالغ پرداختی به ۴۱ همت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تأمین اعتبار از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و با هدف تسریع در پرداخت مطالبات و افزایش رضایتمندی گندم‌کاران، عملیات واریز دومین مرحله وجوه گندم خریداری‌شده از شب عید غدیر آغاز و ۳۰ هزار میلیارد تومان به حساب ۸۴ هزار و ۴۱۷ گندم‌کار سراسر کشور واریز شد.

شایان ذکر است؛ با عاملیت بانک بخش کشاورزی، طی دو مرحله واریزی حدود ۴۱ همت از مطالبات گندم‌کاران به حساب آنها واریز شد که حدود ۴۰ درصد میزان کل مطالبات گندم‌کاران است.

بر اساس این گزارش، بانک عامل اعلام کرده آمادگی دارد به محض تأمین اعتبارات جدید، مراحل پرداخت مطالبات گندم‌کاران را بدون وقفه و حتی در روزهای تعطیل انجام دهد تا روند تسویه مطالبات این قشر مولد با حداکثر سرعت و دقت ادامه یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.