اسرائیل مدعی حمله به نقاط نظامی در تهران و غرب ایران شد

اقتصادنیوز دوشنبه 18 خرداد 1405 - 05:51
اقتصادنیوز: برخی رسانه‌ها و منابع صهیونیستی از حمله به اهدافی در داخل خاک ایران خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، منابع عربی و عبری گزارش دادند، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که بامداد امروز به اهدافی در داخل ایران حمله کرده است.

به گزارش منابع یاد شده، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد نیروی هوایی این رژیم اهدافی نظامی را در غرب و مرکز ایران هدف قرار داده است.

وی در اظهاراتی مدعی شد این حملات ساعاتی پیش انجام شده و در چارچوب عملیات نظامی این رژیم صورت گرفته است.

این ادعا در حالیست که ایران در پاسخ به تجاوزهای مستمر رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت که به منزله نقض توافق آتش بس بود، بخش هایی از اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی محدود قرار داد.

همچنین رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که سطح آماده‌باش در «تل‌آویو» و مناطق جنوبی به دلیل احتمال حملات قریب الوقوع موشکی افزایش یافته است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.