اقتصادنیوز: زیدآبادی در واکنش به دور جدید درکیری ها با اسرائیل نوشت: آن معدود طرفهای خواهان نابودی منطقه، در جایی لانه کردهاند که ظاهراً حتی ترامپ هم قادر به کشیدن مهار آنها نیست!
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، احمد زیدآبادی در کانال تلگرام خود نوشت:
بینیم چه پیش میآید!
آنچه در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است، آغاز دور تازهای از درگیریهای گسترده در سطح جنگهای ۱۲ روزه و جنگ ۴۰ روزه و یا حتی فراتر از آن است؟ یا اینکه به صورت کاتالیزوری برای سرعت گرفتن مذاکرات و بنبستشکنی از آن عمل خواهد کرد؟
مورد اول، واقعاً چیزی برای این منطقه باقی نخواهد گذاشت. مورد دوم اما به نظر میرسد طرفداران بسیاری در دنیا دارد. مشکل ولی این است که آن معدود طرفهای خواهان نابودی منطقه، در جایی لانه کردهاند که ظاهراً حتی ترامپ هم قادر به کشیدن مهار آنها نیست!
با این حساب چارهای نداریم جز اینکه بگوییم "ببینیم چه پیش میآید!"
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.