کالابرگ کودکان دارای سوءتغذیه فردا شارژ شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 11:19
معاون رفاه و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ اعتبار مرحله سوم برنامه حمایتی کودکان دارای سوءتغذیه از امروز ۱۸ خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب اندایش، معاون رفاه و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ اعتبار مرحله سوم برنامه حمایتی کودکان دارای سوءتغذیه از امروز ۱۸ خرداد ماه خبر داد.

وی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای «برنامه خدمات حمایت اجتماعی کودکان دارای سوءتغذیه»، اعتبار مرحله سوم طرح مذکور از تاریخ ۱۸خرداد ماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوار دارای کودک ۵ تا ۵۹ ماهه مبتلاء به سوءتغذیه، تخصیص خواهد یافت.

بر این اساس به ازای هر کودک در خانوارهای با وسع اقتصادی پایین، مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و برای خانوارهای با وسع اقتصادی متوسط، مبلغ ۸۰۰ هزار تومان تخصیص می یابد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.