اینجا ایران است، با زبان‌های ناپاک نمی‌شود نامش را بر زبان آورد

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 18 خرداد 1405 - 13:33
استاد موسسه مطالعات پیشرفته پرینستون یادداشتی در حمایت از ایران در برابر تجاوز دشمن نوشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حسن انصاری، پژوهشگر و مدرس و استاد میهمان مدرسه مطالعات تاریخی مؤسسه مطالعات پیشرفته پرینستون در یادداشتی کوتاه در حمایت از سربازان ایران و تمامیت ارضی ایران نوشت: 

مردم ایران تاکنون بارها در طول تاریخ چند هزار ساله خود تجاوز دشمنان ملت به خاک پاکشان را تجربه کرده اند. حماسه های ایرانیان در برابر دشمنان جنایتکار را فردوسی عزیز ما در شاهنامه روایت کرده و به یادگار گذاشته. 

ایرانیان عزیز؛ امروز روح فردوسی نظاره‌گر ماست و نگران از سرنوشت میهن عزیز. وظیفه همه ما از هر دین و گرایشی این است که وحدت و همبستگی ملی را حفظ کنیم و حافظ کشور ایزدپناه خود باشیم. امروز باری دیگر ایرانیان فصل دیگری از شاهنامه، این سند جاودانه هویت ملی ایرانی را با کمک و یاری همدیگر می‌نویسند.

او همچنین نوشت: اینجا ایران است. با دهان‌های ناپاک حتی نمی‌شود نامش را بر زبان آورد چه رسد به اینکه نیت‌های شوم درباره‌اش در سر بپرورانید!

این استاد دانشگاه تاکید کرد: پای ایران در میان است، پای ایران می‌مانیم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.