اختیار مدیریت حضور کارکنان در شرایط اضطرار با استانداران است

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:06
سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه ای اعلام کرد که اختیار مدیریت حضور کارکنان در شرایط اضطرار با استانداران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، بر اساس بند (۳) بخشنامه شماره ۸۸۴۸ مورخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵، به منظور تداوم خدمات عمومی و حفظ ایمنی کارکنان، استانداران مجاز هستند در شرایط اضطرار در خصوص تعیین درصد حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی بر اساس بخشنامه شماره ۱۰۷۳۵۷ به تاریخ ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۴، اتخاذ تصمیم کنند.

اختیار مدیریت حضور کارکنان در شرایط اضطرار با استانداران است

اختیار مدیریت حضور کارکنان در شرایط اضطرار با استانداران است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.