تهرانی ها چقدر آب مصرف می کنند؟ | وضعیت آبی تهران در آینه آمار

همشهری آنلاین دوشنبه 18 خرداد 1405 - 21:55
مصرف آب تهرانی‌ها کاهش یافته و تعداد مشترکان خوش مصرف به حدود نیمی از شهروندان رسیده است؛ اما آمارها همچنان از کسری قابل‌توجه ذخایر سدها و تداوم تنش آبی در پایتخت حکایت دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرانه مصرف آب در تهران طی یک سال گذشته ۲۵لیتر کاهش یافته و سهم مشترکان خوش مصرف از ۲۹درصد به ۵۰درصد رسیده است. بااین‌حال، ذخایر سدهای پایتخت هنوز حدود ۲۹۰میلیون مترمکعب کمتر از سطح مورد نیاز است و میزان بارندگی نیز ۳۴درصد پایین‌تر از میانگین بلندمدت قرار دارد؛ آماری که نشان می‌دهد تهران همچنان با چالش جدی تأمین آب روبه‌روست.

تهرانی ها چقدر آب مصرف می کنند؟ | وضعیت آبی تهران در آینه آمار

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.