فرزانه توسلی، دروازهبان تیم فوتسال زنان استقلال در حاشیه مراسم تقدیر از بانوان تیمهای ورزشی آبیها برای پرسپولیس کری خواند.
فرزانه توسلی در حاشیه جشن تقدیر از بانوان تیمهای ورزشی استقلال گفت: دوست دارم پرسپولیس هم در بخش فوتسال زنان تیم داری کند.
دروازهبان تیم فوتسال زنان استقلال افزود: همه جا این حرف را زدم، انشاالله فصل بعد هم استقلال باشیم و بتوانیم با لباس آبی پرسپولیس را شش تایی کنیم.
بیشتر بخوانید: ستاره استقلال رسماً عروس شد/ ازدواج بانوی آمریکایی با همسر ایرانی +عکس
منبع خبر "
خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.