نمایشگاه آثار اردشیر محصص در گالری باشگاه

دنیای اقتصاد سه شنبه 19 خرداد 1405 - 00:07
نمایشگاه انفرادی «در مدار اردشیر» متشکل از آثار اردشیر محصص عصر جمعه ۲۲ خرداد در گالری باشگاه افتتاح می‌شود.

در بیانیه‌ نمایشگاه نوشته شده است: «اردشیر محصص، تاریخ و حافظه را در قالب زبانی تصویری و توام با ایجاز، بازنمایی می‌کند. آثار او گذشته را نه به مثابه روایتی ثابت بلکه به‌عنوان عرصه‌ای برای بازخوانی و تأمل پیش روی مخاطب قرار می‌دهند. در مدار اردشیر، دغدغه‌های سیاسی و اجتماعی مضمونی محوری و جدایی‌ناپذیر از کارنامه حرفه‌ای اوست و این عنوان برای تماشای آنچه در مدار او جاری بوده، انتخاب شده است.»

اردشیر محصص طراح و کارتونیست یکی از هنرمندان سرشناس ایران بود که در سال ۱۳۷۸ در نیویورک از دنیا رفت. او اواخر عمر به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه «در مدار اردشیر» هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ و روزهای جمعه ۱۶ تا ۲۰ در گالری باشگاه حضور پیدا کنند. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.