به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از المعلومه، «معین الکاظمی» از رهبران سازمان بدر و نماینده سابق پارلمان عراق، گفت: حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب رژیم صهیونیستی، هشداری به این رژیم در مورد لزوم پایبندی به آتشبس و خودداری از تجاوز به جنوب لبنان بود.
وی تصریح کرد: توافق آتش بس مبتنی بر توقف کامل درگیری در همه جبههها بود، اما رژیم صهیونیستی این تعهدات را نقض کرد.
او در ادامه گفت: ضربات دردناکی که به تلآویو وارد شد، به وضوح سطح توانایی نظامی ایران را نشان میدهد. تهران از دوره آتشبس قبلی برای تقویت و توسعه قابلیتهای موشکی خود، به ویژه جدیدترین موشکهای مافوق صوت و سلاحهای پیشرفته، استفاده کرد و بدین ترتیب اهرم فشار قابل توجه و تأثیرگذاری را به دست آورد.
گفتنی است که حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، واکنش کوبنده موشکی ایران به اراضی اشغالی را به همراه داشت به این معنی که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در اطلاعیهای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت گسترده رژیم غاصب صهیونی در جنوب لبنان و کشتار و آواره کردن گسترده مردم مظلوم مناطق صور و نبطیه و سایر نقاط از جمله ضاحیه بیروت پایگاه هوایی رامات دیوید، مبدا این تجاوزها هدف موشکهای بالستیک نیروی هوافضای سپاه قرار گرفت.
همچنین سپاه ا اعلام آغاز عملیات نصر علیه مراکز مهم پایگاههای هوایی راهبردی نواتیم و تلنوف تاکید کرد: تمام یگانهای رزمی و عملیاتی سپاه پاسداران برای انجام عملیات عبرت آموز گسترده در تمام جبههها در آمادگی کامل است.











