2 نماد از بورس تهران منتقل شد

اقتصادنیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:33
اقتصادنیوز: نمادهای «کالسیمین و توسعه معادن روی» از بورس تهران به بازار پایه فرابورس منتقل شدند.

به گزارش اقتصانیوز به نقل از سنا، بورس تهران در اطلاعیه‌ای از حذف نماد معاملاتی شرکت‌های کالسیمین(فاسمین) و توسعه معادن روی ایران(کروی) از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران و انتقال آن‌ها به بازار پایه فرابورس ایران خبر داد.

در اطلاعیه بورس تهران آمده است نماد معاملاتی شرکت‌های کالسیمین(فاسمین) و توسعه معادن روی ایران(کروی) از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس تهران حذف و به بازار پایه فرابورس منتقل شد.

بورس تهران در این اطلاعیه آورده است بر اساس مصوبه ۳۶۰ در تاریخ ۱۷ /۰۳ /۱۴۰۵ هیات پذیرش شرکت بورس تهران، نماد معاملاتی شرکت‌های کالسیمین(فاسمین) و توسعه معادن روی ایران(کروی) از تاریخ ۲۳ /۰۳ /۱۴۰۵ از فهرست شرکت‌های پذیرفته شده دربورس تهران حذف و قابل انتقال به بازار پایه فرابورس ایران خواهند بود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.