مجتمع‌های پتروشیمی آسیب‌دیده با فناوری‌های روز بازسازی شوند

خبرگزاری میزان سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:46
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر حمایت این شرکت از هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی آسیب‌دیده گفت: مجتمع‌های آسیب‌دیده باید با استفاده از فناوری‌های نو بازسازی و عملیاتی شوند.
خبرگزاری میزان -

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی،حسن عباس‌زاده در نشست بررسی روند بازیابی و بازسازی پتروشیمی‌های آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی سوم با حضور مدیران ارشد شرکت‌های پتروشیمی، بر حمایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی از هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی آسیب‌دیده تأکید و بیان کرد: روند بازسازی مجتمع‌ها باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و با شتاب مناسبی ادامه یابد.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های آسیب‌دیده باید با استفاده از فناوری‌های نو بازسازی و عملیاتی شوند، تصریح کرد: در این مسیر، باید به هم‌افزایی میان ارکان مختلف صنعت پیشران پتروشیمی توجه شود.

براساس این گزارش، مدیران ارشد صنعت پتروشیمی در این نشست با تأکید بر لزوم همکاری و همگرایی، بر عزم خود بر شتاب‌بخشی به روند بازسازی مجتمع‌های آسیب‌دیده در جریان جنگ تحمیلی سوم تأکید کردند.

مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی نیز در این نشست با ارائه گزارش‌هایی از روند بازسازی مجتمع‌های آسیب‌دیده، دیدگاه‌های خود را در این زمینه مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.