روزنامه‌نگار اسرائیلی: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دیگر تل‌آویو صاحب تصمیم نیست

اقتصادنیوز سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:59
اقتصادنیوز: یک روزنامه نگار اسرائیلی گفت: ایرانی‌ها اعلام کرده‌اند که در برابر هر نوبت بمباران الضاحیه، با موشک‌های بالستیک پاسخ خواهند داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، در پی تبادل آتش روز گذشته میان ایران و رژیم صهیونیستی‌، برخی پژوهشگران و روزنامه‌نگاران صهیونیستی به انتقاد از سیاست‌های نتانیاهو در قبال ایران پرداختند.

عوفر شیلح، پژوهشگر ارشد در مؤسسه مطالعات امنیت داخلی اسرائیل گفت: ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دیگر اسرائیل صاحب تصمیم نیست. 

وی افزود: اسرائیل هر از گاهی در خاورمیانه نقش ابزاری را ایفا می‌کند که به حرکت درمی‌آید، اما تأثیر واقعی بر روند رویدادها یا بر چگونگی شکل‌گیری تفاهم‌ها و توافقات ندارد. در نهایت نیز این ترامپ بود که به جنگ با ایران پایان داد.

همچنین، بن کسپیت، روزنانه نگار صهیونیستی اظهار کرد: به‌دلیل [وجود] نتانیاهو، ما از سیاست دورهای تشدید تنش با حماس، به دورهای تشدید تنش با ایران منتقل شده‌ایم. همچنین از وضعیتی که در آن اسرائیل در جنوب لبنان آزادانه عمل می‌کرد و هر زمان که لازم می‌دانست حومهٔ جنوبی بیروت (الضاحیه) را بمباران می‌کرد، به وضعیتی رسیده‌ایم که گروگان ایرانی‌ها شده‌ایم.

او گفت: ایرانی‌ها اعلام کرده‌اند که در برابر هر نوبت بمباران الضاحیه، با موشک‌های بالستیک پاسخ خواهند داد. 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.