سامانه فوریت‌های اداری ۱۲۸ در کردستان آغاز بکار کرد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 16:48
سنندج-ایرنا- سامانه فوریت‌های اداری ۱۲۸ روز سه‌شنبه با حضور رئیس مرکز ملی بازرسی و فوریت های اداری کشور و جمعی از مسئولان استانی و اهالی رسانه به طور رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: اجرای این سامانه سرآغازی برای اصلاح نظام اداری و ایجاد تحول در نحوه ارائه خدمات به مردم در استان است.

اکبر محمدی با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی گسترده درباره این سامانه، از رسانه‌ها خواست در معرفی کارکردها و اهداف آن به شهروندان همکاری کنند.

وی افزود: بخشی از مشکلات و نارضایتی‌های مردم در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی به ابهام در فرآیندهای کاری و مالی، نبود شفافیت کافی و طولانی شدن زمان رسیدگی به درخواست‌ها و امور اداری بازمی‌گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ادامه داد: سامانه فوریت‌های اداری ۱۲۸ با رویکردی خروجی‌محور طراحی شده و می‌تواند به شناسایی و رفع گلوگاه‌های اداری و افزایش پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی کمک کند.

محمدی با بیان اینکه ارتقای رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است، گفت: انتظار می‌رود با راه‌اندازی این سامانه، مدیران و دستگاه‌های اجرایی پاسخگوتر عمل کنند و زمینه بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان فراهم شود.

وی تاکید کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم در انعکاس مشکلات و موانع موجود در فرآیندهای اداری است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.