به گزارش ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: اجرای این سامانه سرآغازی برای اصلاح نظام اداری و ایجاد تحول در نحوه ارائه خدمات به مردم در استان است.
اکبر محمدی با اشاره به ضرورت اطلاعرسانی گسترده درباره این سامانه، از رسانهها خواست در معرفی کارکردها و اهداف آن به شهروندان همکاری کنند.
وی افزود: بخشی از مشکلات و نارضایتیهای مردم در مراجعه به دستگاههای اجرایی به ابهام در فرآیندهای کاری و مالی، نبود شفافیت کافی و طولانی شدن زمان رسیدگی به درخواستها و امور اداری بازمیگردد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی کردستان ادامه داد: سامانه فوریتهای اداری ۱۲۸ با رویکردی خروجیمحور طراحی شده و میتواند به شناسایی و رفع گلوگاههای اداری و افزایش پاسخگویی دستگاههای اجرایی کمک کند.
محمدی با بیان اینکه ارتقای رضایتمندی مردم از مهمترین اهداف اجرای این طرح است، گفت: انتظار میرود با راهاندازی این سامانه، مدیران و دستگاههای اجرایی پاسخگوتر عمل کنند و زمینه بهبود کیفیت خدماترسانی به شهروندان فراهم شود.
وی تاکید کرد: اجرای موفق این طرح نیازمند همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و مشارکت مردم در انعکاس مشکلات و موانع موجود در فرآیندهای اداری است.













