هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی ضامن ارتقای امنیت استان یزد است

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:55
یزد - دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: هماهنگی و تعامل میان دو مجموعه قضایی و انتظامی از عوامل اصلی تحقق و تقویت امنیت پایدار در جامعه و استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسن پور در نشست مشترک با فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از معاونان به مناسبت هفته قوه قضائیه، با تأکید بر نقش هم‌افزایی میان دستگاه قضا و نیروی انتظامی اظهار داشت: حاصل هماهنگی میان این دو نهاد، به‌طور مستقیم در افزایش امنیت اجتماعی و ارتقای احساس آرامش در جامعه نمود پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این هماهنگی در چارچوب قوانین موجود شکل می‌گیرد، افزود: هرچه میزان پایبندی به قانون در فرآیندهای کاری افزایش یابد، روند امور با نظم و کارآمدی بیشتری پیش خواهد رفت و نتایج مطلوب‌تری حاصل می‌شود.

دادستان یزد در ادامه تصریح کرد: در بسیاری از حوزه‌ها، صرف وجود ساختارها کافی نیست، بلکه اراده و عزم جدی در پیشبرد امور نقش تعیین‌کننده دارد و می‌تواند مسیر تحقق اهداف را هموار کند.

وی با بیان اینکه اراده قوی و مثبت در هر اقدام، زمینه‌ساز موفقیت و اثرگذاری آن خواهد بود، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی قانون‌مدارانه و عزم جدی مدیران و مسئولان، می‌تواند به نتایج ملموس و پایدار در حوزه امنیت و خدمت‌رسانی منجر شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.