سفیر ایران در روسیه: بربرها هم به مخازن آب حمله نمی‌کردند

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 17:56
مسکو - ایرنا - سفیر ایران در روسیه با محکوم کردن حمله آمریکا به مخازن آب در جنوب کشور گفت: وحشیگری کنونی در تاریخ بی سابقه است چرا که بربرها هم در حمله به شهرها به منابع آبی آسیب نمی‌زدند.

به گزارش ایرنا، کاظم جلالی روز چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس افزود: حمله به مخازن آب و تأسیسات خدماتی علاوه بر آنکه نقض فاحش قوانین بشردوستانه بین‌المللی است، جنایت علیه غیرنظامیان است که با هدف مختل کردن زندگی آنها در آستانه فصل گرما انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: ‌جامعه جهانی مقابل حملات عامدانه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه زیرساخت‌های شهری و مدنی ایران سکوت نخواهد کرد. ‌

به گزارش ایرنا، رژیم جنگ افروز آمریکا در اوایل بامداد امروز با بهانه های واهی چند نقطه در جاسک، سیریک و قشم را مورد حمله قرار داد که به یک دکل مخابراتی در سیریک خساراتی وارد آمد و دو مخزن آب بخش بمانی این شهرستان منهدم شد.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با اعلام این خبر اعلام کرد: در پاسخ به این حرکت شرارت آمیز دشمن، رزمندگان نیروی دریایی سپاه ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد ناوگان پنجم دریایی بحرین را مورد حمله پهپادی قرار دادند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.