درخواست سفارت آمریکا از اتباع خود برای خروج فوری از اردن و بغداد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 09:33
سفارت آمریکا در اردن و عراق امروز (پنجشنبه) از اتباع خود خواست تا در اماکن امن پناه بگیرند.

به گزارش ایسنا، سفارتخانه آمریکا در اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد طبق گزارش‌های به دست آمده پهپادها و موشک‌هایی در حریم هوایی اردن رصد شده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، این سفارتخانه در ادامه از اتباع خود خواست تا در داخل ساختمان‌ها بمانند یا به اماکن امن پناه ببرند.

از سوی دیگر، سفارت آمریکا در بغداد نیز به اتباع این کشور هشدار داد که خاک این کشور را فورا ترک کنند.

این سفارتخانه همچنین از اتباع این کشور خواست که در شرایط کنونی به عراق سفر نکنند.

در بیانیه سفارت آمریکا در عراق همچنین هشدار داده شده است امکان اختلال در سفرها یا بسته شدن ناگهانی حریم هوایی بدون اطلاع قبلی وجود دارد.

هم‌زمان با آغاز حملات هوایی علیه مناطقی در ایران، سنتکام اعلام کرد که از دقایقی پیش به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا حملات علیه ایران را آغاز کرده است.

نیروهای تروریستی سنتکام حوالی ساعت ۱ بامداد پنجشنبه از آغاز شب دوم تجاوز به نقاطی از کشورمان خبر دادند؛ هرچند که این درگیری کمتر از دو ساعت بعد یعنی پیش از ساعت ۳ بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.