سرمربی کانادا: باید از دیدار با بوسنی درس بگیریم

خبرگزاری تسنیم شنبه 23 خرداد 1405 - 07:06
سرمربی تیم ملی فوتبال کانادا گفت که تیمش نباید ایرادات دیدار با بوسنی و هرزگوین را در بازی‌های بعدی تکرار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خسه مارچ پس از پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال کانادا و بوسنی و هرزگوین در جام جهانی 2026 که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: حس می‌کردیم بازی در اختیار ماست. به تیم بوسنی فشار وارد کردیم و بازیکنان تعویضی هم با هدف تغییر در روند جریان مسابقه وارد زمین شدند.

وی در مورد صحبت‌های خودش خطاب به شاگردانش خاطرنشان کرد: به بازیکنان گفتم که بازی در اختیار ماست؛ حالا باید پای خودمان را روی گلوی حریف فشار بدهیم! از نیمه اول ناامید شدم؛ به نظرم در این نیمه اصلاً تهاجمی و مستحکم بازی نکردیم.

سرمربی کانادا درباره تغییر روند بازی تیمش در نیمه دوم تصریح کرد: بین دو نیمه در این باره با بازیکنان صحبت کردیم. در نیمه دوم از لحظه‌ای که وارد زمین شدیم، همه چیز متفاوت شد. باید مطمئن شویم که از دیدار با بوسنی درس می‌گیریم. ما به تلاش و حرکتِ رو به جلو همچنان ادامه می‌دهیم.

تیم‌های ملی قطر و سوئیس از ساعت 22:30 امشب (شنبه - به وقت ایران)، در دومین دیدار از گروه B جام جهانی 2026 به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.