فؤاد حسین و گروسی تأکید کردند که اولویت اصلی ملتهای منطقه، برقراری آرامش، ثبات و جلوگیری از هرگونه تشدید تنشهای نظامی است.
وزیر خارجه عراق، در تماسی تلفنی با مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، پیرامون تحولات منطقه گفتوگو کرد.
به گزارش تسنیم، فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق، امروز شنبه در تماسی تلفنی با رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، پیرامون تحولات منطقه و روند مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا گفتگو کرد.
در این گفتگو، تلاشهای اخیر برای دستیابی به پیشنویس تفاهم میان واشنگتن و تهران با هدف کاهش تنشهای منطقهای مورد بررسی قرار گرفت.
دو طرف در خصوص مضامین این تفاهمات احتمالی و تأثیر آن بر امنیت کل منطقه تبادل نظر کردند.
فؤاد حسین و گروسی تأکید کردند که اولویت اصلی ملتهای منطقه، برقراری آرامش، ثبات و جلوگیری از هرگونه تشدید تنشهای نظامی است.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.