پیام ابطحی به عراقچی و قالیباف درباره توافق با آمریکا: تحت تأثیر افرادی که فحاشی می‌کنند، قرار نگیرید/ خودشان می‌دانند؛ مگر می‌شود بدون اذن رهبری چنین تصمیمی گرفته شود؟

اقتصادنیوز یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:30
اقتصادنیوز: ابطحی خطاب به عراقچی و قالیبا نوشت: به وقت تفاهم، که می‌تواند مشکل معیشت را عزیزانه از سر مردم بردارد، حق ندارید تحت تأثیر جمع بسیار اندکی که به شماها ایراد می‌گیرند، فحاشی می‌کنند و وبال چندساله مردم هستند، قرار بگیرید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمدعلی ابطحی در حساب شخصی خود در ایکس نوشت:

آقای قالیباف عزیز،

آقای عراقچی پرتلاش،

خیابان‌ها در طول ایام آتش‌بس مال افراطی‌ها نبود؛ مال همه ایران‌دوستان بود. این را از پیام‌های رهبری فعلی انقلاب هم می‌شد فهمید.

به وقت تفاهم، که می‌تواند مشکل معیشت را عزیزانه از سر مردم بردارد، حق ندارید تحت تأثیر جمع بسیار اندکی که به شماها ایراد می‌گیرند، فحاشی می‌کنند و وبال چندساله مردم هستند، قرار بگیرید.

این صداهای خشن و بلند، صدای اندکی از مردم است.

صدای دل‌های مردمِ قدردانِ زحمات شما که تریبون ندارند را باید بشنوید.

بنا به نظرسنجی‌ها، اکثریت صدای خیابان که در این مدت مقاومت کرد، طرفدار گفت‌وگوی عزتمندانه شما و حل مشکلات معیشتی مردم است.

به‌خصوص شما که مظلومید. خودشان می‌دانند؛ مگر می‌شود بدون اذن رهبری چنین تصمیمرگی گرفته شود؟

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید