کارمانیا طلسم فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی تهران را شکست / ورود اتوبوس های 18 متری یوتانگ به پایتخت

عصر ایران یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:55
با ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری برند یوتانگ (Yutong) توسط شرکت کارمانیا روند نوسازی ناوگام فرسوده اتوبوسرانی تهران وارد مرحله تازه ای شد .

۱۵ دستگاه اتوبوس ۱۸ متری برند یوتانگ (Yutong) توسط شرکت کارمانیا (بازوی خودروهای تجاری کرمان موتور) وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی پایتخت شد.

به گزارش عصر ایران ، این اتوبوس‌های مدرن که از اسفند ۱۴۰۴، وارد چرخه حمل‌ونقل کشور شده‌اند، حاصل تلاش شرکت کرمان موتور برای نوسازی ناوگان فرسوده شهری و ارتقای کیفیت سفرهای درون‌ شهری است. از ویژگی‌های اتوبوس‌های امروز خیابان‌های تهران، می‌توان به طول ۱۸ متری، مناسب بودن برای خطوط پرتردد، استاندارد آلایندگی روز دنیا و تکنولوژی روز اتوبوسرانی یوتانگ به عنوان بزرگ‌ترین سازنده اتوبوس چین اشاره کرد که این امکانات باعث کاهش آلودگی شهری، افزایش رفاه حال مسافران و کیفیت حمل‌ونقل درون شهری می‌شود.

کرمان موتور با این اقدام، در حال توسعه حضور خود، در حوزه خودروهای تجاری، در شهرهای ایران است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.